busrasya2334 Kızlar çok heyecanlıyım normalde 22+0’da gitmeyi düşünüyordum ama 20+5 bugün ve bugün gideceğim 🙈 ağır bir grip geçirdiğim için hem bebişin durumuna da bakmak istiyordum. Bugün görüş günü olanlar nasılsınız 🤩