Kızlar aranızda şeker yüklemesi yaptırmayanlar nasıl takip ettirdiler şekerini . Günlük evde bakılan cihazdan mı aldınız acaba . Şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum açıkçası . Ama ne yapmalıyım sizlere de sormak istedim: benim açlık 71 çıktı kanda . Kanında düşük çıkıp şekeri çıkan var mı