irmkkck 8+4 haftalık hamileyim, 4. Haftada ilk kontrolde maalesef değerim 4 olmasına rağmen gözden kaçırmaları sebebi ile ilaca başlayamadım şimdi tekrar kan tahlili verdim yine 4 çok suçlu hissediyorum kendimi ilaca başlayacağım ancak çok mu geç kaldım
cansuu05 irmkkck sıkma canını benim 5 kusurlerdeydi ilacı kullaninca düşmeye başlıyor. Doktor ayarlıyor sana göre ilacı. Geç kalmadın üzme kendini.
Nazli_3009 irmkkck sorun olmaz bende hamile kalınca 4 çıkmıştı üstelik ilaç kullandığım halde böyleydi
Aysetuzlu irmkkck Bende 8 hafta da başlamıştım canım bebeği öğrendigimde 7 haftalık dı 1 hafta sonra verdiler korkma içini rahat tut
Semilk05 irmkkck üzülmeyin benim kızım da 12-13 bile oldu ilaç kullandığım halde ilaç yükseldi dozu yavaş yavaş düzeldi kızım şimdi 3 yaşında 2. Gebeliğimde 5 çıktı yine ilaç kullanıyorum 8. Haftada başladım ilaca 4 e düşmüş şu an
irmkkck cansuu05 İnsan ister istemez kaygılanıyor beyin gelişimi için gerekli olduğunu duyunca öncesinde de bilgim olmadığı için doktor da tahlili görüp bilgilendirme yapmayınca panik oldum şimdi inşallah normal sınırlara gelir geç olmamıştır
irmkkck cansuu05 çok sağolun inşallah sağlıklı kucağıma alırım ilaca erken başlama şansım varken başlamamak bilmemek çok üzdü
Gamzeee__ hanega anne bebek sağlığı için sıkıntı demişti bana Dr düşük erken doğum vs vs demişti benimde ilk gebelikde çıktı ama ilaç kullandırmadı takip edildi suan 2. Gebeliğim 18+4 gebeligimin başından beri ilaca başlattı levitron 25 mg di cuma kontrol vardı gittim 50 mg ye yükseltti ayda bir muhakkak kontrol şart dedi her ay gidiyorum kan verip sonucu degerlendiririor
cansuu05 irmkkck tabiki canım anlıyorum seni. Ama şöyle de düşün gebeliğini geç öğrenenlerde oluyo onlarda ne ilaçlar kullanıyorlar kim bilir. Rabbim koruyo bebekleri.
Seraymesut irmkkck önce değerlendirmiştir haftaniz küçüktür diye şimdi değerlendirir artık haftalariniz büyüyor ben 125 mg içiyorum 1.30 olduğu halde bide
pablola Semilk05 sizin ne kadar yüksekmiş çok şaşırdım şuan da 6 olmuştu benim doktor çok tehlikeli demişti. Peki kendinizi nasıl hissediyorsunuz zorluyor mu sizin
pablola irmkkck aynı sorun bende de var senin yine erken farkedilmiş benim 17. Haftada farkrdildi direk detaylı istendi çok şükür kapanmamış beyninde hiç bir yer gelişim aynı şekilde devam ediyor ama o 1 ay zehir oldu bana korkulacak hiç bişey yok içini ferah tut benim doktorum bol bol B12 ve omega 3 önerdi destekle kendimi bunlarla
Seraymesut irmkkck gebelikte mi çıktı yoksa gebelikten öncede var mıydı benimde var değerin 2 bucugun altında olması gerekiyor eğer değerin gebelik başından beri ise inan bana 1 ay düzenli kullanınca 3 haftada 1.30 a iner benim seninkinden çok yüksekti ben 7 yıldır çekiyorum hiç çalışmıyor bu benim gebeligimde de engeldi düşünün 7 yıl uğraşıyorum bu TSH ne hikmet ise gebeliklerimde normal ilerliyo gebelik sonrası düzene girmiyor sen düzenli kullan 3 hafta sonra normale doner
Semilk05 pablola beni sadeve gebelikte olmadığı için şaşırmadım küçüklüğümden beri hep troit olması gereken dışında çıkar sanırım ihmal ediyorum sadece gebeliklerde dikkat ediyorum çocuk doğana kadar yanş 🙄🫢
meloguv ben de tsh hep yüksekti. euthyrox kullanıyorum farklı ilaçlar görüyorum sebebi ne acaba? euthyrox kullanan var mı? 2.70 benim cikti en son ve doktor 75 mg’a yükseltti
hanega meloguv ben de o ilacı mullanıyorum 150 mg en iyisi bu troid ilaçları içinde doktorum öyle söylemişti yurtdışından geliyormuş
Semilk05 pablola herşey rabbimden siz önlem alıp ilacınızı düzenli kullanın gerisi rabbime kalmış şifa olsun inşallah ♥️