mercanne Merhaba 15+5 haftayız cinsiyetimizi bugün kağıda yazılı aldık. Kesin gördüm dedi. Eşimle arabada açtık baktık kızmış. Çok mutluyum çok şükür… alışveriş için hep bekledim artık değişmez değil mi ? Kesin kızdır.. bu haftadan sonra değişen oldu muuu??
Busranur_mnts mercanne benim 14de kız dedi değişmedi ama ben yine de alışveriş vs için detaylıyı bekledim
haticeismail mercanne 15 ten sonra değişen çok duymadım ama yinede süpriz yapanlar da var o yüzden en iyisi detaylı bence 😅
pamuksekerm mercanne çok net gördüyse genelde dehimisyor bizde 12+3 çok net gördü doktor kız di 26 olduk haka değişmedi kız
Gamzeee__ aysegulozak oda bisi mi bacım 18+4 daha cinsiyet yok ortada 🤩ay sonu detaylım var o zaman umarım net öğrenirim
isimsiz12 mercanne değişmez ben 13de öğrenmiştim 🥲 ama yinede alışveriş için acele etmedim bekledim çünkü belli olmaz 🫠 sağlıkla gelsin