Kızlar 15 haftalık hamileyim 14. Haftada doktora gittiğimde %75 kız dedi ama içimdeki ses bir his erkek olacağını söylüyor kız duyunca hem şaşırdım hem mutlu oldum ilk çocuğum erkek kızım olsun istiyorum tabikide ama içimdeki bir his nedense erkek olacağını söylüyor bilmiyorum böyle doktorların yüzdelik ile söyleyip sonrasında cinsiyet değiştiği oldu mu umarım yanılıyorumdur ve küçük cimcime bir kızım olur annelik hissi işte karışık kafam 😄😄