Bir kız bebeğe hamileyim 🥹 bundan önceki kontrollerimde bebeğim hep günü gününe çıkıyor. Ama bu sırada çevremdeki gebeliklerde hep 1 hafta ileriden gidiyormuş, doktor takibi bi hafta ileri aldı gibi şeyler duyuyorum. Acaba benim çocuğumun gelişimi normal mi kaygısına düştüm biraz açıkçası. Her kontrolümde doktorum boyunun ve kilosunun günüyle uyumlu olduğunu söylüyor ultrasonda da böyle görünüyor. Bi sonraki kontrolüm 24. Haftamda bakalım. Siz de durumlar nasıldı🥹