aysegulozak Kizlar ilk dogumunu orda yaptim hersey iyi hostuda polikinligine hic gitmedim yarin gidecegim aranizda giden varmi doguma girmeden hep alttan baktilar acaba polikinliktede alttanmi bakiyorlar hep karindan bakmiyorlarmi
abdann polikinliğe ben geçen ilk kez gittim kesinlikle çok memnun kaldım doktorları ayrı sekreterleri ayrı hemşireler ayrıçok güler yüzlü ilgililer ama çok kalabalıktı ya