nononomolfix Pcos görünümü var bende iki tane güzel yumurta gelişti ama olmadı malesef. Letu yada klomenle hamile kalanları görmek istedim
aysegulozak nononomolfix ben doktor konturolu disinda kullandim eczaneden almsitim kullandigim ay hamile kaldim saten reglken icmeye basladm adetime 9 gun kalada hamile oldugumu ogrendm ama cok yumurta gelistirdigi icin karnimda sivi birikimi oldu basta dis gebelik sandilae.o yuzden ama degldi sonradan gecti sivilar doktor konturolunde kullanmak lazm. Ama bende basarili oldu Klomen
Busranur_mnts nononomolfix ben doktor kontrolünde klomen kullandım ilk Ay Yumurta gelişmemiş dediler ama gebelik oluştu 6 haftada düşük yaptım adeti bekledim 2. Kullandığımda 2 Yumurta oluştu ama tutmadı 3. kullandığımda 1 Yumurta çatladı o tuttu çok şükür Mutlaka doktor kontrolünde gidin kist vs yapabilir
Ayseguls_baby nononomolfix ben doktor kontrolünde ilk ay klomen kullandım olmadı, 2. Ay letu yazacağım bu daha etkili daha kaliteli yumurta yapıyor dedi doktorum ve hamile kaldım. Şimdi kızım 1,5 aylık.
yesimvera nononomolfix doktor kontrolünde 2 ay letu kullandım yumurtam büyüdü çatlatma yaptık ama maalesef tutmadı. Aşılamaya karar verdik Gonalf kullandım çok şükür tuttu şimdi doğuma 1 hafta kaldı
nononomolfix aysegulozak ben de doktor kontrolünde Klomen kullandım zaten bence kendi başımıza alıp kullanmamalıyız peki siz hangisini kullandınız hayırlı olsun evladzz🌸
sizdenbiriyim aysegulozak peki sıvı birikmesi olduğunda nasıl anladınız ağrı sızı fln mı oldu ve doktora doktor kontrolü olmadan klomen kullandığınızı söylediniz mi😅
sizdenbiriyim aysegulozak ya bana çok tembel demişti yumurtların doktor kontrolünde kullandım hani iki üç defa gittim yumurtan büyümüş fln dedi kaldı ki ben zaten ovulasyonla takip ediyordum neden illa takip anlamadım demek istediğim bir işe de yaramadı takiplerim
nononomolfix Busranur_mnts hayırlı olsun 🌸 doktorum yazdıda gidicem acaba letuöu istesem dedim. Artık kendi bilir bakıcam siz çatlatma iğnesi yaptırdımızmı
zehragungor20 Bende tutmadı 2 klomen 2 Letu canım hatta bu ay kendim kullandım Letu ovülasyon ile takip ettim beklediğim tarihten 2 gün önce regl oldum Perşembe günü de kontrolüm var aşılama başlayacağız Rabbimin izniyle
nononomolfix zehragungor20 ovülasyon testi yapmadak mı acaba yaa. Benim doktorum yapma onu dedi sanırım stres oluyoruz ben artık ona para vermicem. Allah yüzümüzü güldürsün en yakın zamanda 🤲
Busranur_mnts nononomolfix devlet genelde klomen veriyor işe yaramazsa değiştirir belki bana çatlama iğnesi vermediler 14mm Yumurta vardı 4 5 gün sonra kontrole gittim çatlamış dedi
busrax_ nononomolfix bende iki kere letu kullandım gayet güzel 3-4 tane yumurta büyüdü ama gebelik olmadı bu ay klomen kullandım inşallah güzel sonuçlar alırız
nononomolfix busrax_ adet oldum bu ay kullanmıştım güzeldi büyümüştü ikiside bir birini yenicek dedi ikiside iyi dedi doktor ama olmadı ümitliydim bende