sumosss98 hiç kötüyü getirmeyin aklınıza. İnşaallah bebeğiniz sağlıklıysa, Allah ona bir ömür nasip ettiyse, yaşayacak nefesi varsa bu dünyada hiçbir şey olmaz. Yusuf suresi okuyun, dinleyin bol bol. Tesbih çekin. 10. haftama kadar kanama yaşadım ben öncesinde de kimyasal gebeliğim vardı. Bana en iyi gelen şeyler bunlar oldu.