Çok fazla istek oluyor zararı olur bu embriyolara
ilkiminannesi ay sürekli ben de gerilip esniyorum
ilkiminannesi sorun olacağını sanmıyorum
ilkiminannesi bebiş tutunduysa Allahın izniyle birşeycik olmaz
serenss niye bu his arttı acaba 🤔
ilkiminannesi ilk gebeliğimde de direkt gerinmeye başlamıştım 😂 bir şey olmaz demişti doktor
serenss transferim yeni olduğu için korkuyorum kız senin yerleşti bebek🫠
ilkiminannesi ay inşallah tutunur kuzucuğun sana sıkı sıkı 🥹🥹🥹
Gokturkmom_ psikolojik olarak insan evham yapıyor ister istemez
serenss Aminnnnnnn inşallah ya😍
betulmommy henüz değil bence daha çok yeni transferim 🤗