LadyX Kış mevsimini çok seviyorum adımdan da belli oluyor bence😂❄️ Huzur ve sakinlik hissi veriyor😍soğuk havada içilen sıcak bir kahve sıcak bir çay daha anlamlı geliyor😍Kış mevsiminde insanlar arasında sosyal-duygusal yakınlık da artıyor😍Bir de bana yeni yılı, kar tatilini, çocukluk anılarını daha derinden hatırlatıyor😍