Yusufali canım bu baslıgı acan herkeze yazdım uzun uzun 23 cı haftadan berı bu sıkıntıyla bogusuyorum.evet bir çok kişiye havuc suyu devecı armudu soda ve üç lt su tuket.suyu ce her gun bır tane armudu yedım ayran ıctım bol bol ama ben havuc suyunu içemiyorum şeker var bende cunku havuc suyu çok etkılıyo.yada oncesınde sıgara içiyosan yada suan bılemem havuc suyu cok zararlıymıs.dıkkat et yanı kontrollu davran kendıne inşallah duzelır.ben nerdeyse bır ayı gectı hergun üç lt serum alıyorum suyu sevıyede tutmak için gobekten kan sulandırıcı ıgne oluyorum.ve en son üç gün once cıger gelıştırıcıde yapıldı suan 29 cu haftadayız erken dogum beklıyoruz.doktorum 34 ü zor bulucaz dedi.yanı sana dıcem bol bol sıvı tuket terleme dınlen bol bol sıtres asla yapma hakkımızda hayırlısı neyse onu yasıcaz.benımkı duzelmedı serumu bıraktıgım an gerı dusuyo.senınkı ınsallah duzelır.cunku benım doktorumda hep soyledı normalde serumlarla yukselır ve kalır ama benımkı bunyesel olarak sureklı dusuyo.dua et bol bol