Kızlar dün gece bebek hareket ettikçe sanki vajinama bıçak saplanır gibi jilet atılır gibi ağrılar hissettim. Sabah kalktım her zamankinden fazla ıslaklık ve küçük kahve bi akıntı gördüm mukuslu ama minnacık. Nişan parçalı mı geliyo sizce ya da başka bir şey mi?