GirlandBoy_Mom her bebekte aynı olur mu bilmiyorum kilo alımı iyiydi benim kızım 34 haftalık doğdu 2315 kuveze girdi 2100 olarak çıktı Dr 2500 olana kadar evolviya kullan dedi kullandım sonra Aptamil Bebelac gol devam ettim sağlık ocağında ki hemşire kilosu biraz fazla mamayı azalt dedi esimlede tartismistik hatta bu konu yüzünden yani kilo alımı gayet güzeldi ama dediğim gibi her bebek bir olmaz denemeden bilemeyiz