deryaozturkk Kızlar 21 haftalık hamileyim dün böbreklerime bakarken dahiliye doktoru ultrasonda bebeğin sıvısının koyu olduğunu söyledi böyle bir şeyle karşılaşan var mı çok korkuyorum normal mi bu haftalarda perşembe doktorumagidceeğim
nurellanurrrr 2 hafta önce kontrolde bana da kesenin suyu koyu gri duruyor,bol bol kefir iç dedi,tehlikeli mi hocam diye sordum bi sorun olmadığını söyledi 2 haftadır hergün kefir içtim yarın kontrolüm var