Gebe bir arkadaşım bana 2 li ve 3 lu test yaptırmadıgini sadece ayrıntılı ultrason yaptırdığını söyledi. 2 li ve 3 lu testte birsey çıksa da bebegini nasil olsa aldirmayacagini bir sorun çıksa da müdahale olmayıp düzeltme imkanları olmadığını bu nedenle yaptirmadigini söyledi. Sizce mantıklı mı? Ben ilk gebeligimde herseyi yaptırmıştım.