Delianne Hanımlar merhaba... 9 şubatta sezeryan Doğum yaptım... hala kanlı akıntım oluyor öyle çok değil ama reglin son dönemlerindeymişim gibi .. bir ay geçtiği için şaşırdım devam etmesi normal mi? Ne zaman kesilir ?