fatmanurrfatma benim gecikmem vardı kaç kere idrar testi yaptım ben bilmiyorum sürekli negatif çıkıyordu en son mide bulantım başlamıştı üşüttüm herhalde diye gittim hastaneye eşim beta testi de yaptıralım dedi betam 24.031 çıktı 6.5 haftalık hamileydim öğrendiğimde şuan bebeğim doğdu 11 aylık oldu bile darısı sana inşallah güzel haberler almak nasip olsun 🙏🏻