Havin49_ canm ilk kızımda vermediğim için çok pişman oldum bi yere gidiyorsun her yerde emzirilmiyo iki yaşına kadar emzirdim sonradan mama vermeye çalıştım almadı asla biberon reddi yaptı kaşıkla verdim kustu hep istahsiz oldu çok çektim mama emen cocuklara bakıyorum hep iştahlı çevremde hem anne sütü hem mama veren çok kişi var bende ikisini de vermek istiyorum