athena1 öncelikle sakin olun sizin stresiniz olduğu gibi bebeğe geçiyor. Bugün kontrolünüz de varmış. Bebeğin hareketlerini hissediyorsanız sakince saatinizi bekleyin. Tek sancı erken doğum belirtisi değil. Ben 1 haftadır sancı çekiyorum, sorun yok bekliyorum zamanımın dolmasını. ( Doktor kontrolünde tabi)