Ben kesinlikle soluma yatamıyorum. Özellikle son 1 haftadır (22+1im) sola döndüğüm an sıkışıyorum nefes alamıyorum nefesim kesiliyor otomatik sağa dönüyorum ve çok daha rahat yatıyorum, sanki bebekte öyle daha rahat gibi hissediyorum. Kendimi zorlasam mı acaba sola yatmak için???