Vera 36 haftamı doldurdum nerdeyse doktorumda 37 den sonra istediği zaman gelebilir de 41 e kadar bekleyebilir de her an hazırlıklı ol dedi. Ama kime sorsam ilk bebekler hep geç gelir 40dan önce bekleme diyor siz kaç haftalık Doğum yaptınız 🤔🤔
Delianne Vera ilk bebeğimdi benim de 9 şubatta Doğum yaptım 38+0 da geldi.... şubat sonu Mart başı beklenen Doğum şubat başında oldu 😱😱🤪🤪🤪 her an gelebilir hazırlıklı olll.. bende erken diyip geç hazırlanmıştım olanlar oldu😆
Hildambxl Vera ılk kızım 41+5de daha gelmeye nıyetı yoktu sunı sancıyla dogurdum oglum 39+2de kendı sancımla dogurdum
Ozguven Vera aslinda oyle bisey yok rabbim nefes alacağı gun belli biz anneler ilkte cok sabırsızlanıyoruz bian once gelse evimizin icine renk gelse diye😊 haliyle ozaman zaman geçmek bilmiyor