Beyzanury1234 tuvaletinizi yaparken zorlama olduysa ondan da olabilir bence ilk doğumumda bana olmustu, vajinadan geldi sanmıştım ama şiddetli kabızlık olduğu için o taraftan gelmiş. Emin olmaya çalışın nerden geldiğine ve sanciniz yoksa da sorun yok bence. Bazen nişan gelir kısa sürede doğum başlar bazen 1 ay öncesinden gelebilir herkeste farklı