Merhaba, adana da güzelyalı hastanesinde kontrollerini olan var mı acaba? Varsa kaç gün içerisinde ikinci kontrol ücretsiz? Bir de nst için her seferinde 2 bandrol veriyolar ama 1 tanesi kullanılıyor, gelecek sefer tekrar ücret ödemeden aynı bandrolü kullanabilir miyiz? Bilgisi olan var ise yardımcı olabilir mi