eylemlinaaa Merhaba hamiş anneler benim nasipsa martta doğumum var ve henüz isim bulamadım çok kararsızım bana erkek isim önerisinde bulunur musunuz ?
Zehrailly eylemlinaaa Benim oğlumun adı Çınar açıkçası bence çok güzel bir isim enerjisi de karakteri de öyle 🥰 ama beğendim başka isimler de var onları da yazayım belki fikir olur. Barış Kıraç Ege Toprak Sinan Selim Hazar Emir Alp Berktuğ Tuna
beyzzsenturkkk eylemlinaaa erkek olsa bunları koyardım ama kızım olucakmıs listemde duruyorlar🥹💗 ALAZ ALPARSLAN BARTU ATLAS ASLAN
eylemlinaaa suragungor gerçekten çok zor ya ömür boyu kullanacağı bir isim olacak ama biz henüz bulamadık
ikincikezanneolmak eylemlinaaa asil ege cok guzel bir isim kızımın adı Asel simdi ikinciye hamileyim Allah kısmet ederse erkek olursa eşim babasının adini koyacak ama benim gönlümden geçen hep asil ege ismi oldu
Aysunays eylemlinaaa Oğlum olsaydı Kutay Uraz Tuna Selim Kerem Asil isimlerinden birini koyardım hepsi de çok güzel