yipo iamalpat 93 kilo da hamileyim 16 haftalık daha çok var ve kilo alımım çok olucak lara kara düşünüyorum😔
demirrleydi_ iamalpat 106 kiloyla hamile kaldım 112 kiloyla doğuma girdim doğumdan 1 hafta sonra 102 kiloya indim şuan güncel kilom kaç bilmiyorum oğlum 2 buçuk aylık
tugbaugur iamalpat 105 kg ile hamile kalıp 120 ile doğuma girdim 2 hafta sonra 100 e düşmüştüm, emzirme döneminde geri aldım tabi maalesef 😅🤦🏼♀️
edannnnur iamalpat boyuma göre kilom fazlaydı 75 ile diyet yaptığım süreçte hamile kaldım doktorum diyetisyenle devam etmemi istedi 68 e kadar düştüm ilk 3 ay şu an 31+5 deyim 72 kiloyum diyetisyenle çok güzel ilerliyor
Hashasim2020 88 ile kaldım cumartesi 90 ile giriyorum inşallah bebek de son durum 3250 hiç tedirgin olmayın gereksiz kalorili şeyler yerine protein, sağlıklı yağlar, kaliteli karbonhidratlar tüketirseniz bol su ile birlikte sadece bebek alıyor 😍
kubrasjsjs Hashasim2020 ben hep merak ederim bebek 3 kilo ama anne tartıda 3 kilo fazla görünmüyor bu nasıl oluyor en azından bebeğin kilosu tartıda bizi fazla göstermesi gerekmiyor mu
mutlulukmevsimi 87 ile hamile kaldım 93 kilo ile devam ediyorum 32+4 günlük hamileyim istesemde yiyemiyorum.
betealt edannnnur ben de 79 la kaldım. İlk 4 ay toplam 2 kilo almistim. Son ay 3,5 kilo almışım. Diyetisyene gittim. Ama uygulamada zorlanıyorum. Bir de pek dışarı da çıkmamaya başladım. Yürüyüş yapıyordum eskiden şuan onu da yapamıyorum. Korktum gerçekten. Doktorum 88 i geçme dedi
Deletedmom_8793 iamalpat kızımda 96 ile hamile kaldım 104 ile doğum yaptım şimdi 28 haftalık hamileyim 94 ile hamile kaldım 102 olmuşum
nazli0306 iamalpat ,75 ile hamile kaldım 12 haftalık 76 yım şuan sağlıklı olsunda bı şekilde veririz Allah’ın izniyle ilk gebeligimde 91 kg ile doğuma girmiştim 1,5 ayda 15 kg vermiştim gene yaparım diye düşünüyorum
Havin49_ iamalpat 87 ile hamile kaldım 31 haftalığım 84 kiloyum 80 e kadar düşmüştüm sağlıklı beslenerek hiç kilo almadan bu süreci tamamlayabilirsin
Hashasim2020 kubrasjsjs hamilelik sürecinde sağlıklı beslendiğim için önceki dönemlere göre kalori daha az almış oldum o yüzden ben zayıfladım aslında, doğumdan çıkınca hamile kaldığım kilonun altına düşeceğim muhtemelen ama protein, sağlıklı yağ vs beslendiğimiz için ben verirken bebek gelişimi normal şekilde devam etti 😍
momismom2 83 ile hamile kaldım ikinci gebeligim ilk doğumun kilolalari duruyor yani bu yuzden bunda 12. Haftadayz diyetisyenle devm ediyorm dogum sonrasida devm edecegm henuz kilo alimim yok birkac kilo kaybetmeyi hedefliorz bakalım
bohembircadi iamalpat 85.8kg ile hamile kaldım 75kgye düştüm son 1.5-2 ayda 83kgye çıktım yine. Şimdi 35+1 olduk doğuma kadar iyice kilo almam insallah🙏🏼
Edaagmail bohembircadi bende aynı 86 kg ile hamile kaldım 76 ya kadar düştüm şuan da 35+2 de 84 kiloyum bebeğim geçen hafta 2.200 civarıydı
edannnnur betealt ben Serklaj oldum 18 hatadır yatıyorum ona rağmen almadım diyete uyarsanız almazsınız
seydanurdemir iamalpat 97 kg ile hamile kaldım. 5+3 daha ve kaç ile doğuma gireceğini merak ediyorum açıkcası
bohembircadi Edaagmail Kilomuz haftamız aynı ilerliyor 💗 Sürekli yemek yemek istiyorum sizde de öyle oluyor mu? 🙈