tugce0736 Normalde ara ara olurdu bebeğin olduğu yerde kramp ama bugün çok oldu normal mi acaba bu zamana kadar ne kanama ne kötü bişey oldu gayet sağlıklı ilerliyordu gebeliğim
nehir_bozkirrr tugce0736 normal olabiliyor kasılmalar hafif hafif rahmin genişlemesinden kaynaklı kanaman olmadığı sürece korkma :)
bbbbaaassssstttt tugce0736 bende 14 haftalığım bende de aynı oluyor canım sanırım alan genişledikçe böyle oluyor ilk hamileliğiniz mi
melisaacelya tugce0736 su ne kadar içiyorsunuz gün içinde? Eğer suyu az tüketirseniz rahim genişlerken böyle ağrılı kramplar yaşanabilir. Rahim büyüyor sızı elbet olur ama suyu az tüketmek bunu ağrılı bir süreç haline getirir