PapatiA ben nefis yemeklerden bakıp yapıyorum canım
Bir de benim en önemli yaptığım şey lavaş yaparken bir buzdolabı poşetine tabak koyuyorum lavaş pişince hemen o tabağa koyup hava almayacak şekilde kapatıyorum o ısıyla yumuşacık oluyor lavaşlarım.
Ayrıca hamuru ele yapışır kıvamda yapıyorum aşırı hem de açarken serptiğim un ile hamuru topluyorum.
Pişirirken de özellikle ilk çevirmeler önemli. İçimden 25-30a kadar sayıp çeviriyorum sonra bir daha sık sık çevirerek pişiriyorum