Bugün temizlik yaptım aşırı yormadım kendimi ama sonrasında sol tarafımda bir bel ağrısı başladı sancı tarzı değil baya baya ağrı vardı hatta bacağıma da atıyordu sonra belimin ağrısı geçti şimdi de kalçalarım sızlıyor eğilip doğrulurken zorluyor yürürken acıyor başına gelen var mı doğum belirtisi mi böyle başlamaz dimi