12345634 ben sevdim Rize’de de bir kliniğe gitmiştim ona göre nebahat hanıma daha çok ısındım. Çok gerçekçi bir doktor olması bana güven verdi açıkçası. 37 haftada 2 hafta içinde gelmez dedi 39da bir hafta içinde gelmez dedi bugün 40 hafta oldu gittim artık yolumuzu çizmeliyiz gibisinden konuştu biraz üÜldüm tabi ama olsun inşallah güzel bir ssvd hikayem olır olmazsa da nasip