bbbbaaassssstttt 14 haftalıkmışsınız. Bende şuan 13 haftalığım. Fiziksel ve psikolojik açıdan gebeliğin her haftasında iyi olmak gerekiyor ama bizim bu haftalarda ekstra dikkat etmemiz lazım. Doktorunuzun söylediği veya sizin bildiğiniz herhangi bir problem yoksa, gebeliğinizi etrafınızdaki insanlara göre şekillendirmeyin. Zaten 3. Bebeğiniz gayette iyi biliyorsunuz ki bebekler anlar ve etkilenir. Kafaya takmamak duymamak bazen zor gelebilir ama siz ve bebeğiniz için bu insanları tabi hayatınızdan çıkarın diyemem haddime değil ama uzak durmak faydanıza. Ben bu durumu önceki 2. Doğumumda yaşamıştım üst üste doğuruyorum diye çocuğu aldır diyen bile olmuştu. :) O yüzden yaşadığınızı idrak edebiliyorum..