32+4 te kontrole gittiğimde hiçbir sıkıntı yoktu çok şükür. Doktora tekrar ne zaman geleyim diye sordum 4-5 hafta sonra dedi, nst ye de mi o zaman başlayacağım dedim evet dedi. Şu an 34+4teyiz şükür yine hissettiğim kadarıyla her şey yolunda. Randevuyu tam 37. Haftaya aldım, tarih olarak geç mi? Bi sıkıntı olur mu sizce?