Canım herkeste farklı bence
Yarım uyutmada eğer ağrı hissetmiyorsan
Kaygın artmayacaksa,bebeği hemen görmek daha iyi
Ben nasıl doğuracağım henüz bilmiyorum
Düşüncelerim sadece bunlar
Allahım sağlıkla sıhhatle kavuştursun bizleri bebeklerimize inşallah