Musilk-1 aynı durum bendede var 30 aralıkta regl olmam gerekiyordu olmadım 29 aralıkta yumurtlama akıntısı olduğunu düşündüğüm şeffaf akıntı gelmişti. 30 aralıkta ve 3 ocakta test yaptım negatifti ara ara regl olacakmışım gibi ağrılarım oldu geçti, akıntım var biraz önce bile bir ıslaklık hissettim herhalde regl oldum dedim ama gelen giden yok. Dün gece kan verdim doktor geç döllenmeden şüphelendi bakalım sonuç ne olucak.