Bugün ağrı sebebiyle yatış verildi işte dedim yine o an kaçsam mi dogurmasam mi ikinci bebeğimde de hemsirelere ben vazgeçtim dogurmuycam diye sonda taktirmamistim o anlar canlandı o anları hissettim kendi rizamla taburcu olmak istedim çıktım henüz hazır değilim orda durdukça zamanı olan doğumu erken baslaticam diye korktum 😔😔