guvbn Kızlar ben 12 gündür sezeryanliyim halada hissetmiyorum bacağım ve belim çok kötü iyi olmak için napabilirim
siisu guvbn bende sezeryanla doğum yaptım 6 yıl oldu tabi ama hiç bilgim yok ki doktora sordunuz mu önemli bişey olmasın normalmiymiş
demirrleydi_ guvbn nasıl yani anlamdım hareket ettirebiliyor musun elini kolunu bacağını falan yüzünde herhangi bir hissizlik uyuşukluk var mı sol koluna atan ağrı ve hissizlik var mı
Kelebekkkk34 guvbn canım benim ya Rabbim tez vakitte şifa versin inşallah bu kadar kötü hissediyorsan farklı bi doktora git ihmal etme
siisu guvbn ağrı kesici vs kullanıyor musun? Hiç bilmiyorum ki ya demek ki herkeste farklı oluyor umarım bir an önce gecer ağrılarınız ılık duş bi ağrı kesici rahatlatır belki
Zeynepefem guvbn canim hic hissetmiyorsan nasil normal olabilirki olk defa duyuyorum.boyke bişeyi baska bir doktora git
yaprak098 Başka doktora gözük bir canım geçmiş olsun Allah şifa versin bir önce iyileşir iyi olursun İnşallah canım
guvbn yaprak098 amin canım çok teşekkür ederim o kadar ki kötüyüm ben kötüyüm diyorum kaynanam diyo bı şey olmaz kendi kendine isde yap🥺🥺🥺🥺
siisu guvbn allahım ya içinden bir cocuk çıkmış dediği lafa bak onuda geri çıktığı yere koyalım valla deli ediyorlar insanı
guvbn siisu o kadar ki kötüyüm ki canım ağrıları kaldıramıyorum artık ben diyorum buram suram ağrıyor diyo normaldir daha çok agricak🥺🥺🥺😔😔
guvbn Kelebekkkk34 teşekkür ederim cnm benim gittim ameliyat sırasında anestezi etkisi fazla gelmiş olabilir