Kubra-1997 Gebelikte 7. Haftadayım ve içtiğim su acı geliyor ağzım kuruyana kadar su içemiyorum midemi su bulandırıyor siz bu dönemi nasıl atlattınız Allah aşkına akıl verin . Su acı bildiğimiz su çok kötü ya
minnosss58 Kubra-1997 fikir olur belki içine bi dilim limon ya da sevdiğin meyveden bir iki dilim atsan acı tadı belki kırılır
beyazakgl Kubra-1997 inanır mısın oda sıcaklığındaki su midemi bulandırırdı hep soğuk su içmeye başladım iyiyim sabah aç karnına içmemeye dikkat ediyorum çünkü hiç fark etmiyor bulanıyorum
busraggyy Kubra-1997 biz arıtma kullanıyoruz ama arıtma suyu içemiyorum tadı çok değişik geliyor o yüzden içme suyu alıyoruz hep 🤷♀️
Kubra-1997 beyazakgl evet haklısın da havalar çok soğuk hasta olmaya korkuyorum doya doya su içemedim
elifoykum Bende ikiz gebeyim su çay meyve suyu aklıma gelen hiç bir içeceği içemiyorum tiksindim midemi bulandırıyor aşırı kusma bulantı yaşıyorum geçmesini bekliyorum bu günlerin yapacak birşey yok 😭😭