gamzederman Selam arkadaşlar gebeliğin 33+1 deyim sizlerde de sık sık idrara çıkma oluyor mu sanki apandis patlayacak gibi sıkışıyor ama yapınca da azcik bişey geliyo sizi rahatlatmiyor bile. Bu Durumu yaşayan varmı umarım yalnız değilimdir
cero61 gamzederman 31+5 teyim bende de zaman zaman oluyor sebebi mesaneye baskı olduğundan kapasitesi azaldığı için hemen dolması demişti pilates hocamız