PapatiA gamze_br geceyi gündüz gündüz gece şeklinde değerlendirirsen tutabılırsın oda farz değil suan bize çocuk tam senden takviye alcagı zaman bence yemene özen göster
Mrh16 gamze_br ben kızımda hamile olduğumu bilmiyodum ve 15gun oruç tuttum hiçte etkilenmedim birde insülin direncim vardı maşallah kızımda 3880 dogdu Allah gayretini veriyor ama sen doktoruna danış tabi canım
Es07 Doktorlar çok önermiyorlar Ben her zaman tutarım diyordum Hayır tutamam sık acıkıyorum Doktorunuza danışın derim