sudekaplan 34+1 dört gözle bekliyoruz bakalım ne zaman gelicek ağrılarım 33 de başladı ama abartarak kadar olmadı yatıp kalkmakta zorlanmaya başladım artık çatlagim yok demiştim ama yeni yeni oluşmaya başlamış olsun sizde durumlar nasıl?
Sedef21 sudekaplan 35+1 iki haftadır ağrılarım var uzun süre ayakta kalamıyorum, ağrı girince bacaklarım uyuşuyor sanki yarın kontrolüm var bu kontrolden sonra iki hafta sonra geleceksin demişti bakalım nasıl olacak
Dilos24 sudekaplan 35 haftalık oldum bugün heyecan dorukta, iyice ağırlaştım artık doğurmak istiyorum🫠
Bademlilokum sudekaplan 35 olduk iyice ağırlaştım yürümek bile zor geliyor . 19 Ocakta randevum var bakalım doktor sezeryan için gün verecek mi. Çok heyecanlıyım . Bütün duyguları aynı anda yaşıyorum sanki.
Rmeysa_01 sudekaplan ben kisbebisi bende şuan 33+4teyim erken doğum riskim var neyden dolayı erken doğdu ve sağlık durumu nasıl bebeğinizin
esyn 33+5 karın çevresi iki hafta geriden geliyormuş biraz endişeliyiz. Kalça ve bacak ağrısı feci arttı sürekli yatıyorum
hilal858_ sudekaplan şuan 34+6 💙 3.gebelik son dakika birşey çıkmazsa eğer yine vajinal doğum olucak inşallah.Bu pazar 35+4 de kontrolüm var. 2.5 hafta önden gidiyordu en son bakalım bu hafta kontrol de ne olucak
Fatma_furkan1996 sudekaplan 34 olduk bizde artık ağırlaştım iyice gece uykusu yok nefes alamıyorum karnım beni çok rahatsız ediyor çok fazla toparlıyor kendini ağrılarım da var bakalım hayırlısı ne zaman gelicek prenses 💕