smgcbk gösteriden başka bişey değil. Öğretmenler gününde para toplayıp hediye almayı bile saçma buluyorum ben. Her çocuk ufak bi hediye alsın resim yapsın versin ne bileyim. Bi sürü para toplanıyor çeşit çeşit hediye alınıyor. Üstelik bide para verenlerin adı yazılıyor liste yapılıp hediye üzerine yapıştırılıyor, o kadar görgüsüzce hareket ediyorlar yani. Biri çıkıp karşı gelmedikten sonra aynı döngü devam ediyor valla her sene, can sıkıcı.