Zeyno321 hastaneden memnunum canım şehir Hastanesi’ bugün devlete kontrole gittim onlar bakmıyor ztn oraya gönderiyor ben sadece küveze girmesini istemiyorum çünkü gidip gelemem uzak hastane araba yok evde küçük bebek var bide bebeğimi hiç emzirmedim ilkini bunuda emzirmem diye korkuyorum 3 haftadır gribim bide bu öksürük geçmiyor öksürdukce sezeryan yeri agrick bunaliyorum düşüne düşüne