hilal0100 geçmiş olsun🙏🏼 benim de suyum siziyordu test pozitif çıkmıştı azalmıştı artık ve sonra da tansiyonum yükselmeye başladı o yüzden aldılar 2650 doğdu ödem gidince 2300 kaldı kuvoze girmedi çok şükür. Şu an 8 aylık yasitlarini yakaladı durumumuz da çok iyi hiçbir sıkıntımız yok 🥰 gelisimimiz de güzel