busrataskesen merhaba ben de 29+3 de 17 gün önce doğum yaptım. Birkaç soru sormak istiyorum size 🙏🏻
Bebegim 17 gündür burundan oksijen desteği alıyor cbap ile doktorumuz bugün bu durumun uzadığını, Cbaptan çıkınca Tolere edemediğini ve dart tedavisi uygulanacağını söyledi