kavalakurabiyesi Demodebebe kaan değilde kağan olarka daha hoş denizle alp çok uyumsuz biri anya biri konya
erikarpuz Demodebebe deniz alp isminde öğrencim vardı o da balık burcuydu ben de balığım çok severdim çok akıllı uslu sevimli bi çocuktu çok beğeniyordum kendisini de ismini de 😍
Demodebebe Es07 bende ama ğ olmayan Kaan sanki daha çok kullanılıyor. Bir de tr karakter problemi yaşatmaz gibi
Es07 Demodebebe Sadece ismi söyleyince telafuz bakımından da Ğ var mı yok mu sorusuna maruz kalacak her zaman
Demodebebe Es07 evet o konu da ayrı ne yazık ki Deniz ismi çok hoşuma gidiyordu ama unisex o da normalde çift isme karşıyım ama sırf erkek olduğu anlaşılsın diye kısa bir ikinci isim ekledik sonuna
kisbebisi Esimle uzlasabilsek ogluma Deniz vermeyi cok isterdim,Alp de sevdigim isimlerden. Bence hic erkek oldugu anlasilsin vs diye cift isim koymayin. Alp de Deniz de ayri ayri cok guzeller ben bu ikisinden yanayım. Adiyla yaşasın bebiş 🥰
Demodebebe kisbebisi amin çok teşekkür ederim 🙏🏻 eşim için deniz kız benim içinse erkeği çağrıştırıyor ilk olarak ondan bizde tam anlaşabilmiş değiliz o konuda 🥲
Demodebebe erikarpuz çok tatlı geliyor kulağa değil mi hocam🥰 tek çekincem burcunun naifliği duygusallığı onu güçsüz yapar mı🥲 Alp ismi ile güçlendirmek istedim bi yandan ama çift isim de zorlar mı okulda onu diye de düşünmeden kendimi alamıyorum
erikarpuz Demodebebe bence güçsüz yapmaz naifliğine naiflik katar çok ihtiyacımız var böyle erkeklere diye düşünüyorum iki isim de zorlamaz çünkü çok uzun değil ve uyumlu 😍