Nevagen’e NİPT testi için başvurduk. Bulunduğumuz şehirden kanı alıp yolladılar. 2 hafta sonra kandan yeterli fetal dna elde edemediklerini söyleyip tekrar kan istediler. Bugün yine kan verdik. Kan sulandırıcı kandaki fetal dna oranını bozuyormuş ve bana bunu 2 koca hafta sonra söylediler. Boşu boşuna 2 hafta bekledik 2 hafta daha bekleyeceğiz. Daha önce başına gelen var mı?