Yagmustoprak1 Haftaya girdim benimki hala makat gelis ve tansiyon sıkıntım varmıs sizce 38 de falan mı sezeryana alır ve öyle olunca zorunlu sezeryan oluyor dimi çünkü cocuk dönmez bu saatten sonra dedi doktor ve keyfi sezeryan olunca daha pahalı oluyo kafam karıştı yaşayan var mı
Zulfiye06 Canım bebek dönmesi için hareketler var . Sezeryan istemiyorsan dene . Benim kız doğacağı gün dönmüstü