ecemk94 Rabiarabisss3 azıcık aklı çalışan insanlar bebek biraz büyüyüp toparlanmadan, anne kendine gelip iyileşmeden gelmezler diye düşünüyorum
buse76 Rabiarabisss3 benim doğumum haziranda ama toparlanana kadar misafir kabul etmeyi düşünmüyorum ben doğru da bulmuyorum şahsen gelenlerin düşünmesi lazım yeni doğum yapmış birinin evine gidilmemesi gerektiğini
Yazmelegi_ Rabiarabisss3 kızım yaz bebegiydi herkese söylemiştim 40 gün kimseyi istemiyorum diye onlarda 2 aydan sonra gelmişti. Oğlumda da şubatta doğum yapicam en az 3 ay kimseyi kabul etmeyecegimi soyliycem
Yagmustoprak1 Benimde öyle ya ocak sonu ya subat bası zaten suan bile influenza oldum kımseyı almıcam eve