esssm 6 haftada başında kanamam oldu doktor bıraktırdı kan sulandırıcıyı şimdi kananam bitti tüp bebek doktorum tekrardan başlayabilirsin dedi ama takip eden doktorum gerek yok kalp atışını duyduk dedi ne yapmalıyım
Gks_01 esssm 1 hafta ara verip ben tekrar başladım kadın doğum doktorum da tüp bebek doktoruna sor dedi o da bana devam et demişti hâlâ kullanıyorum 100 lük
Sumay_61 esssm tüp bebek doktorun ne diyorsa onu yap. Uzman olan o. Benim pıhtılaşma sorunum yok ama kullanıyorum ve 2. Gebelıgım İlkinde de kullanmıştım
erikarpuz esssm ben de kanamam olunca bırakmıştım 7. haftamda ve hiç kullanmadan sağlıkla doğum yaptım ama sizin tüp bebekmiş bilemiyorum
Gks_01 esssm ben hiç kan sulandırıcı iğne kullanmadım baştan beri hap kullandım kanamam olunca 1 hafta ara verip tekrar başladım