galiba normal doğum olacak bilmiyorum daha konuşulmadı rahim ağzım 17 mm sancılarım 90 lara kadar çıktı nst de 33 haftalıkta erken doğum riskimiz çıktı ve beni korku sardı alttan açıklık var mı diye sürekli baktıkları için aşırı kasılıyorum ve buda beni doğumda zormuş gibi etkiledi kendimi sakinleştiremiyorum çok geriliyorum